Siamo pellegrini - Reisverslag uit Siena, Italië van Frank en Gaby Buijs en Flath - WaarBenJij.nu Siamo pellegrini - Reisverslag uit Siena, Italië van Frank en Gaby Buijs en Flath - WaarBenJij.nu

Siamo pellegrini

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank en Gaby

10 Oktober 2008 | Italië, Siena

Met deze woorden melden we ons iedere avond bij de slaapplaatsen.Meestal weten ze dan meteen dat we een bed nodig hebben voor de nacht. eergisteren liep dat mis. Er werd al sinds 3 jaar geen pelgrim meer opgenomen. Uiteindelijk vonden we toen bij Misericordia (de ambulancedienst) een slaapplaats. Ze hadden een zaaltje met 6 bedden voor personeel in de nachtdienst.
Het is al weer lang geleden sinds ons laatste bericht en er is dan ook veel gebeurd. Paske staat veilig in de wei bij Swalmen en wij zijn 12 dagen in Wiesbaden geweest. De moeder van Gaby was ernstig ziek. Nu is dat weer wat beter zodat wij onze reis konden voortzetten. We zijn al gevorderd tot Siena in het prachtige Toscaanse landschap en we verwachten over veertien dagen in Rome aan te komen. We hebben hier nog net het laatste beetje van de druivenoogst meegemaakt. En vandaag hebben we met Loes en Dirk Siena bezichtigd. We verwachten 2 november terug te zijn in Nederland. Het gaat ons dus goed en de engelen begeleiden ons nog steeds.Iedereen bedankt voor al die lieve reacties. Grues Geli und Dirk

• 10 Oktober 2008 - 21:12

June En Henk:

Het levenspad heeft veel pieken en dalen.
    De weg neemt veel slingers.De rugzak is soms erg vol de ene pakje licht en het ander zwaar.But its not the path you walk its the walking that makes the journey so worthwhile in the end.
    Sucses nog het laatste eindje

• 11 Oktober 2008 - 11:07

Monica:

wat leuk weer wat van
    jullie te horen werd al een beetje ongeduldig wens jullie veel engelen op de laatste lootjes met veel onverwachte leuke verrassingen .

• 11 Oktober 2008 - 13:35

Joke Böing:

Fijn dat het met de moeder van Gaby weer beter gaat en jullie je reis kunnen voortzetten, ik wens van harte dat de reis voorspoedig verloopt waardoor jullie op tijd in Rome aankomen. In Holland gaat alles zijn gannetje met toppen en dalen net zoals jullie wandeling. veel wandelplezier en tot 2 november lieve groet Joke en ook van Anne,Olga,Pepijn,Achmad en HarmXXXXXXX

• 11 Oktober 2008 - 14:44

Joke Van Leur:

wat een bijzondere ervaring voor jullie om telkens weer voor nieuwe verrassingen ennnn nieuwe positieve energieen te krijgen van de mensen die je op je pad tegen komt.
    Ik ben wel een beetje jaloers op de heerlijke omgeving waar je in vertoeft. Goede reis voor de laatste etappe. lieve groet Joke van Leur

• 13 Oktober 2008 - 19:22

Koos En Els:

We zitten in Rome en hadden gehoopt jullie op te kunnen vangen, maar we zijn wat te vroeg. Wat een prestatie en uithoudingsvermogen! Sterkte voor het laatste stukje. Komen jullie via de Flaminia Rome binnen? Dan weet ik waar jullie lopen. Mijn zusje woont in de buurt. Als jullie haar nodig hebben kunnen jullie haar bellen 069874147. Wij gaan overmorgen vliegend weer terug. Liefs, Els.

• 15 Oktober 2008 - 13:56

Dirk:

Weiterhin alles Gute, bis bald

• 17 Oktober 2008 - 14:36

Jan Van Den Bogert:

Ik dacht dat lukt nooit,en zeker niet zonder paske.maar wonder boven wonder gaat het wel
    lukken.Hou je taai de laatste 14 dagen.
    Een vriedelijke groet
    van Jan (hanneke)

• 18 Oktober 2008 - 05:51

Beer:

Lieve Gaby en Frank,
    Wat gaat het geweldig. Ik ben ontzettend trots op jullie. Deze ervaring zullen jullie koesteren en altijd meedragen. Ga zo voort en geniet nog van jullie laatste stuk reis. Liefs, Beer