De laatste week - Reisverslag uit Viterbo, Italië van Frank en Gaby Buijs en Flath - WaarBenJij.nu De laatste week - Reisverslag uit Viterbo, Italië van Frank en Gaby Buijs en Flath - WaarBenJij.nu

De laatste week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank en Gaby

18 Oktober 2008 | Italië, Viterbo

We zijn aan het aftellen. Nog 6 wandeldagen en we zijn in Rome. De herberg is al gereserveerd. Wehebben het prachtige Toscane verlaten en lopen nu in Lazio. In Bagno Vignoli hebben we genoten van heerlijke thermen die de spieren vefrist hebben en daarna liepen we als op vleugels.De engeltjes verschijnen nu in de vorm van automobilisten dieons een stukje meenemen als we op de ss cassia moeten lopen. Dat is een drukke weg naar Rome waar onze route omheen slingert. En vanavond zijn we te eten gevraagd bij iemand die hier in de omgeving de via francisgena heeft uitgezet.Gisteren hebben we bij de zusters in het klooster gegeten. Het weer blijft zijn best doen voor ons. Kortom het gaat ons goed en we zien vol verwachting uit naar Rome. Het is goed geweest.

• 18 Oktober 2008 - 20:24

Mieke Van Hellemond:

Goed gedaan hoor. Wat een doorzettingsvermogen. Wat is jullie einddoel of adres in Rome? Waar willen jullie eindigen?? Ik ben de zus van Els Buijs (van Hellemond). beste wensen v oor de laatste lootjes, Mieke.

• 19 Oktober 2008 - 03:54

Tijs, Karlijn & Luuk:

He helden!

Wat heerlijk klinkt het allemaal! Geniet van de laatste loodjes/engeltjes/elkaar/ROME want het zal ook best weer even wennen worden met je wandelschoenen in de kast en je rugzak in de wilgen!
    Dikke knuffel, Tijs, Karlijn en Luuk

• 19 Oktober 2008 - 11:27

Edith Loeve:

Hoi Gaby! jee wat zijn jullie al ver! Fijn dat jullie even je spieren hebben opgewarmd! Toscane lijkt me ook prachtig!Is het goed te doen zonder paard? Ga zo door en leuk dat jullie zoveel engeltjes tegenkomen!Warme groet! Edith

• 19 Oktober 2008 - 12:10

Jokevan Leur:

Heerlijk het gevoel dat jullie er bijna zijn!

Je zal het vrije leven straks nog gaan missen.:)

Goede reis en warme groet, Joke van leur

• 19 Oktober 2008 - 12:21

Geli:

Hi ihr lieben noch schönne superwandertage bis rom hoffe bald was von euch zuhören, sind jetzt erstmal weg bis 30.10. kussis euch beiden geli + dirk

• 19 Oktober 2008 - 17:15

Ditty:

Ik heb heerlijk meegereisd en wens jullie nog een paar heerlijke dagen met veel engeltjes op jullie pad.
    Liefs Ditty

• 20 Oktober 2008 - 09:36

Ciska:

Wat geweldig dat het jullie gaat lukken om het einddoel te halen! En dat terwijl jullie toch flink wat tegenslagen hebben gehad. Echt knap!!!
    Dank jullie wel voor de mooie reisverhalen, waar ik van heb kunnen meegenieten. Ik zie ernaar uit jullie weer te zien.
    Maar eerst wens ik jullie nog een schitterende tijd de laatste loopdagen en daarna het verblijf in Rome.
    Geniet ze!
    Veel liefs, ook namens Jeroen, Ciska

• 20 Oktober 2008 - 09:55

Yvon Voss:

De dames van de wandelclub wenst jullie van harte proficiat wat een prestatie, geniet van rome Dag .

• 20 Oktober 2008 - 15:51

Sonja:

Hoi Gaby en Frank,
    Waarschijnlijk blijven jullie een paar dagen in Rome? Veel plezier en genieten en welthuis.
    p.s komt Pasce ook weer naar Nederland?
    Liefs,
    Sonja

• 22 Oktober 2008 - 07:51

Everdien:

Geweldig om jullie relaas van de laatste etappe te lezen!!
    Veel plezier in Rome, de stad aller steden. Er zijn mensen, en niet de minste die op hun wereldreis nooit verder gingen dan Rome. Voor jullie misschien een inspiratievolle tussenstop?
    Liefs van Everdien

• 28 Oktober 2008 - 17:36

Lenny:

Ha lieve mensen,

Wat een reis hebben jullie achter de rug!!!
    Vandaag was Loes even bij me en vertelde dat jullie elkaar even hebben kunnen zien in Italië. Geniet nog maar even en straks als je weer terug bent, misschien een avond vol reisverhalen/foto's??

Liefs, Lenny