Bereikt en nog onderweg - Reisverslag uit Rome, Italië van Frank en Gaby Buijs en Flath - WaarBenJij.nu Bereikt en nog onderweg - Reisverslag uit Rome, Italië van Frank en Gaby Buijs en Flath - WaarBenJij.nu

Bereikt en nog onderweg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank en Gaby

04 November 2008 | Italië, Rome

Donderdag 23 oktober om ca 15.00 zijn we op het Sint Pieterplein in Rome aangekomen. Maar eerst hebben we in Viterbo nog een engel ontmoet. Dat was een soort collega van Gaby die ons te eten heeft gevraagd en op zondag met ons via de etruskische holle wegen meegelopen is naar Vetralla. Daarna leek het een makkie, maar ja zelfs op de voorlaatste dag een nieuwe ervaring. We moesten op blote voetjes door een beek heen. Gelukkig was het water niet erg koud.We zijn Rome binnengekomen langs de Via Trionfale,maar met al het drukke verkeer daar had het weinig weg van een triomftocht. Misschien was dat met Paske anders geweest. Dan hadden we in ieder geval een flinke file veroorzaakt.
Vrijdag hebben we ons testimonium als pelgrim gekregen,waarbij we in de kelder van de Sint Pieter onder het hoofdaltaar in een kapelletje de zegen mochten ontvangen. Daarna een week als tourist in Rome. Michelangelo, Rafael Bernini etc. En de katakombes niet te vergeten.
Donderdag 31 oktober hebben we de trein naar Wiesbaden genomen.Gaby is daar nog en Frank is zondag naar huis vertrokken. Na 5 maanden 24 uur per dag samen zijn de pelgims gescheiden.Dat zal niet zo lang duren want we hebben besloten de pelgrimsreis van ons leven samen vanuit het zelfde huis voort te zetten. Dat wordt vooralsnog Capelle a/d IJssel. Eerst gaan we nog een maand naar Peru om Gaby's verwachte kleinkind op te zoeken.

• 04 November 2008 - 10:34

Evert Schaapman:

Een hartelijke felicitatie van de zangers van het Amersfoorts Mannenkoor met het bereiken van jullie doel: Rome. De reisverhalen hebben we gepubliceerd in ons verenigingsblad de Resonant en met jullie aankomst zal nu ook de aanvoer van kopij helaas eindigen.
    We weten niet of jullie onderweg nog gezongen hebben maar wij zijn al weer begonnen aan het kerstrepertoire en zien uit naar ondersteuning door de baritonstem van Frank.

Met een vriendelijke groet van het Amersfoorts Mannenkoor.

• 04 November 2008 - 13:35

Olga:

Fantastisch dat jullie dit samen (maar ook met Paske natuurlijk)hebben bereikt! Jammer dat jullie nu weer de "normale" wereld weer instappen. Gelukkig nog een maand Peru voor een kleinkind!! Helemaal mooi. Genieten dus!!

• 04 November 2008 - 14:27

Ditty:

Geweldig wat jullie gedaan hebben. Gefeliciteerd. Het zal wel even afzien zijn geweest in Rome met al die toeterende auto's en scooters na de vrije natuur gewend te zijn.
    Nog een hele fijne voortzetting in Peru.
    Liefs Ditty

• 04 November 2008 - 14:34

Joke Van Leur:

Proficiat met deze voltooiing. En met een heel rijke ervaring.Wel weer erg wennen om je in de ''bewoonde ''wereld een weg te vinden die goed bij je past.

Proficiat met jullie voornemen om de reis van het leven ook verder te delen. Fijne reis naar Peru en je eigen kind te ontmoeten en het nieuwe kleinkind. Liefs joke van leur

• 04 November 2008 - 20:22

June En Henk Konings:

Hallo Frank en Gaby,
    Proficiat met het behalen van jullie bestemming.
    Het zal zeker aanpassen zijn om het gewone leven weer op te pakken
    Een ding is zeker het zal nooit zo zijn als voorheen(nu samen).