Afscheid van Paske - Reisverslag uit Aosta, Italië van Frank en Gaby Buijs en Flath - WaarBenJij.nu Afscheid van Paske - Reisverslag uit Aosta, Italië van Frank en Gaby Buijs en Flath - WaarBenJij.nu

Afscheid van Paske

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank en Gaby

28 Augustus 2008 | Italië, Aosta

Met pijn in het hart hebben wij afscheid moeten nemen van Paske. De genezing van haar kwetsuren gaat te lang duren om de reis samen voort te zetten. Zij staat nu nog bij een boer in Zwitserland en gaat zo spoedig mogelijk terug naar Swalmen waar ze een goede plek krijgt in een natuurgebied bij twee andere fjorden. Wij zijn inmiddels doorgetrokken en de Alpen overgetrokken. Gaby heft haar rugzak uit Nederland laten komen en ik heb in Lausanne een nieuwe gekocht. Vorige week woensdag hebben we de trein naar Lausanne genomen en de boot naar Villeneuve. Vandaar zijn we te voet verder gegaan. Na een zware tocht (met rugzak) bergop naar de Sint Bernardpas 2459m zijn we gisteren in Aosta aangekomen en houden daarvandaag een rustdag. Leuk italiaans stadje met nog interessante dingen uit de Romeinse oudheid.

• 28 Augustus 2008 - 18:06

Joke Scheltes:

Ha Frank en Gaby,
    Wat dapper om zonder Paske weer verder te gaan! Maar ja dat hoort bij sportieve mensen. Veel succes op jullie verdere tocht. het schiet al aardig op. Rome was toch het einddoel? Liefs en groetjes van Oma scheltes.

• 28 Augustus 2008 - 20:09

Sonja:

Voel met jullie mee. Jullie zijn inmiddels zo verbonden met haar. Hoop dat ze weer snel herstelt. Een hele goede reis verder en tothorens, Liefs son

• 29 Augustus 2008 - 00:39

Tijs, Karlijn & Luuk:

He lieverds,

Nou getsie, dat zit even tegen! Vervroegd met pensioen zullen we maar zeggen.
    We zijn trots op jullie om toch op deze manier verder te gaan naar jullie einddoel!

Veel succes en geniet nog even van het laatste stukje van jullie reis.

Dikke knuffels uit Singapore!

• 29 Augustus 2008 - 12:31

Olga:

Ha Frank en Gaby,
    Balen dat Paske niet verder mee kan. Maar het is een wijs besluit om haar niet verder mee te nemen. Ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren zonder haar! Heel veel succes!!!

• 29 Augustus 2008 - 16:47

June En Henk:

Ook wij hebben pech gehad met oms eerst paardje.Zij is toen verongelukt.
    Wij hebben toch gekozen om een tweede paard te nemen.Tobias en dat was een goede beslissing.Wat was hij trouw aan ons en dat is hij nog steeds.
    Wij zien het pakzadel t.z.t tegemoet.
    Het is goed om toch door te gaan en wij wensen Frank en Gaby sterkte met het tocht.

• 29 Augustus 2008 - 19:19

Marjan Ven Leeuwen:

Heel verdrietig voor Paske en jullie!
    Hou goede moed en geniet zo veel mogelijk van iedere dag.
    Ik volg jullie onderneming met belangstelling!
    'n hartelijke groet van Marjan op nr. 56. (Marretjes buurvrouw).

• 01 September 2008 - 13:53

Edith Loeve:

Hai!Voor Paske is dit wel de beste oplossing denk ik...Gaan jullie nog eens een paard nemen of toch niet? Sterkte met het dragen van de rugzakken en ook veel plezier en doorzettingsvermogen gewenst.

• 01 September 2008 - 20:41

Marretje:

Het zal niet meevallen om nu zelf jullie last te dragen, maar geweldig dat het zo goed lukt. Hoe lang is het nu nog naar Rome?
    Ik wens jullie een heel goed vervolg van jullie reis. Sterkte en groet van Marretje.

• 02 September 2008 - 08:11

Dirk:

Ha Gaby en Frank !
    Schade das Panske nach Hause musste. Aber sicherlich hat das Wandern zu zweit ohne Pferd auch seinen besonderen Anforderung und bringt wieder andere Erfahrungen. Alles Gute.Grüsse aus Wiesbaden

• 02 September 2008 - 16:44

Frank En Fenneke:

Hoi Gaby en Frank,
    Wij volgen,inmiddels weer thuis met belangstelling jullie tocht.
    Is vast wel even omschakelen om de boel zelf te dragen. (ik heb onderweg nog wel een ezel te koop gezien)
    Wij zijn ook nog in Colmar geweest.
    Hebben jullie nog iets van Marc vernomen?
    Veel plezier in Italie.
    Groeten Fenneke en Frank, (die twee langen in Rothau.)
    Paske heeft het vast goed bij die boer.

• 04 September 2008 - 17:36

Lous:

Goh jongens wat een pech. Het verdriet zal je weg moeten lopen . Ik heb nog op de sms gedacht dat ze er nog bij was,want onze computer deed het weer eens niet. nu wel ,vandaar. gelukkig hangt Paske bij ons op de koelkast ,zodat Dirk en ik nog aan haar kunnen denken . Goede reis verder ,knuffels van L.en D.

• 04 September 2008 - 19:57

Joos:

Heel erg jammer dat het niet gelukt is met paske - maar het zou misschien ook wel enorm lang geduurd hebben anders, lijkt me.Jullie gaan voortvarend en dapper verder, auguri!

• 05 September 2008 - 07:57

Henk Gerbrands:

Lieve groet en hopelijk tot ziens in october?