bericht van Paske - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Frank en Gaby Buijs en Flath - WaarBenJij.nu bericht van Paske - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Frank en Gaby Buijs en Flath - WaarBenJij.nu

bericht van Paske

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank en Gaby

30 Juni 2008 | Frankrijk, Parijs

Vandaag mijn baasje maar achter de was aangestuurd zodat ik ook eens mijn stem kan laten horen. Want het moet gezegd, zonder mij kwamen ze nergens. Niet dat ik weet waar dit allemaal naar toeleidt, hoor. maar mijn baasje heeft lekkere brokjes en zij is ook niet onaardig. Maar, natuurlijk ik blijf de leidende merrie. je maakt wat mee elke dag. als rechtgeaard polderpaard dacht ik toch altijd dat de wereld lekker plat is en hoofdzakelijk bestaat uit zachte weilanden; nou, ik weet nu wel beter. Tjonge wat een hoge bergen ben ik overgegaan. volgens mij denken die twee dat ik een berggeit ben of zo.smalle rotspaadjes langs 500 m hoge afgronden, steile hellingen op en af, alles gedaan, de laatste weken. maar goed dat ik geen last van hoogtevrees heb. mijn baasje blijft redelijk cool en helpt mij de beste wegen te vinden. zij is van een ander soort, heeft weinig vertrouwen in mij en loopt af en toe jankend van de zenuwen erachteraan. Slapen en eten is af en toe een probleem voor hun, maar ik krijg altijd wel een lekkere wei. heb dus niets te klagen. en als ik moe ben ga ik gewoon even liggen, kunnen ze lekker toch niet verder.nu even twee dagen heerlijke rust, zij moesten zo nodig even cultureel doen, met de trein notabene en zonder mij, naar Colmar. maar, ja een echte pilgrim kan natuurlijk niet zomaar langs het Iesenheimer altaar lopen. morgen weer verder, terug de bergen in richting Jura.

• 30 Juni 2008 - 20:09

Daan:

Klinkt goed! Ik heb vandaag de simkaart op de bus gedaan. Sms je de details nog wel. Het huis wordt erg mooi hier, hoewel er in de eerste instantie alleen maar werk bij komt.... Goed, onze reis naar een verbouwd huis duurt nog iets langer dan verwacht, of we moeten wat sneller lopen!

Groetjes Daan

• 01 Juli 2008 - 07:36

Dirk:

Tolle Fotos, Liebe Grüsse
    D i r k

• 01 Juli 2008 - 16:13

Ciska:

Lieve Gaby en Frank,
    We hebben helaas geen contact meer gehad voor jullie vertrek. Wat hadden we het allemaal verschrikkelijk druk!
    Ik ben blij dat we via deze site een beetje op de hoogte kunnen blijven van jullie reis. Wat een geweldig, vrij, relaxed, jaloersmakend avontuur! Heel mooi en heel inspirerend dat jullie op deze manier je droom verwezenlijken. Echt prachtig.
    Ik leef met jullie mee (en Jeroen ook...!) en stuur jullie via de cosmos een dikke knuffel.
    Een hele goede reis en tot 'contacts'...

Lieve groeten,
    Ciska

• 04 Juli 2008 - 07:44

Marretje:

Fijn dat alles zo goed gaat, met jullie en Paske. Over 2 weken ben ik een week(20/6-26/6) aan het zingen in noord Frankrijk in de beurt van Hirson. Misschien is het mogelijk om elkaar even te ontmoeten, of kan ik nog iets voor jullie meenemen van hier, of terug.In het eerste geval, bel het even door. Ik hou in de gaten waar jullie zijn.

• 17 Juli 2008 - 09:05

Monique:

Hoi Gaby,
    Vakantietijd en daardoor even mezelf de tijd gegund om je verslagjes te lezen. Leuk hoor, wat een uitdaging maar ook wat een prachtige belevenis. Heel plezier nog samen en die engeltjes .. die blijven vast langskomen.

Groeten van Monique Winters (OR)

• 18 Juli 2008 - 13:11

Geli:

Hi ihr lieben, sind grad bei gabi + rosi viele liebe grüße an euch 3 und viele kussis an euch gutes wetter frohes wandern und keine blasen liebe grüße oma + t.gaby + geli + dirk

• 19 Juli 2008 - 12:25

Nol & Monica:

Jullie moeten nu al diep in frankrijk zitten. Wensen Frank morgen een rustdag en een heel prettige verjaardag. Ook namens broer Peter en zusje Irene.

• 20 Juli 2008 - 13:02

Tijs, Karlijn & Luuk:

Hallo jarige jop! Op deze wijze alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Een hele dikke knuffel van ons

• 20 Juli 2008 - 17:55

Sonja:

Hoi Frank en Gaby,

Hoorde van Daan dat Paske zo haar eigen "rustige" plekjes uitzoekt.
    Frank van harte geluk gewenst met wie jij bent en nog vele goede jaren. Het is me nog niet gelukt je te bellen.

Liefs en veel geluk op jullie verdere reis,
    Sonja

• 21 Juli 2008 - 07:44

Timo:

Hallo, wilde Je nog even feliciteren met je verjaardag, Frank.
    Hoop dat alles goed gaat daar. gr. timo

• 21 Juli 2008 - 18:01

De 'Klaassens':

Dit jaar ben je je nieuwe levensjaar binnengewandeld....Frank, Nog van harte en een mooie voortzetting ervan samen met Gaby! Liefs, Hans, Jeannette Andreas en Elise

• 24 Juli 2008 - 16:28

Lous:

lieve mensen IK BEN BIJ mechtild en zij leert mij even te contacten met jullie. heb het al een keer geprobeert maar kennelijk is het niet aangekomen. iend juni heb ik gemaild,dat Jaap en Martine een dochtertje hebben gekregen . ze heet Julia .Alles is oke en Jaap is heel gelukkig en rustig. Martine doet het geweldig als moeder. Onze computer leek weer gerepareerd,maar er ging toch weer iets niet goed. Er gaat geen dag voorbijof we denken aan jullie hoor. Dirk heeft twee foto'sop de koelkast gehangen van jullie en Paske. Als Tess bij ons is loopt ze vaak direct naar de koelkast en wijst op Paske en roept dan paardje-paardje. Intussen zijn jullie in Colmar geweest. Iets waar ik mooie herinneringen aan heb. fijn dat het goed gaat met jullie .Voor dat we naar Tjechie gaan zal ik nog proberen contact te zoeken met Timo. Hij is al weer 26.nou jongens ,een kus van mij en Mechtild en vast ook van Dirk.

• 25 Juli 2008 - 14:44

Alandman@casema.nl:

Beste reizigers onderweg.
    Even een informatie aan Frank van het front "AMK"

-----Oorspronkelijk bericht-----
    Van: Bert Landman [mailto:alandman@casema.nl]
    Verzonden: vrijdag 25 juli 2008 12:28
    Aan: Bert Landman
    Onderwerp: Timon van Leeuwen ernstig ziek

Dit bericht is verstuurd onder BCC.

Beste zangersvrienden,

Ik stel jullie hierbij in kennis met het feit dat ik vandaag, vrijdag 25 juli 2008 omstreeks 10:30 uur heb gesproken met Timon van Leeuwen. Timon bracht mij op de hoogte van het feit dat hij gisteren met de specialist in het ziekenhuis een "slechtnieuws gesprek" heeft gehad. Er is bij Timon in de onderste helft van de alvleesklier een heel agressieve tumor aangetroffen. Als gevolg daarop zijn er geen overlevingskansen meer en is er gesproken over een leven van nog enkele maanden! De pancreas is niet operabel, zodat de toekomst er voor Timon, zijn vrouw en kinderen en familie uiterst droevig uit ziet. I.o.m. Timon zal ik hem mede namens het AMK volgende week thuis bezoeken.

Echter morgen, zaterdag 26 juli 2008 hoopt Timon nog 80 jaar te mogen worden.
    Misschien een idee voor ons als vrienden van elkaar, om hem persoonlijk een kaartje te sturen. Ik weet zeker dat hem goed zal doen.
    Adres: T.S. van Leeuwen, Vogelweide 6, 3815 HA Amersfoort.

Mocht je meer willen weten, schroom dan niet om mij te benaderen.

Groetjes en tot ziens, Bert

• 28 Juli 2008 - 08:43

Sus:

Gaby, ontroering bij het lezen van de verhalen van jullie, fijn. Je bent in mijn gedachten. Liefs, Sus

• 03 Augustus 2008 - 15:23

June En Henk Konings:

Wij zijn benieuwd waar jullie nu zitten omdat wij de laste tijd geen bericht hebben gelezen.
    Wij hebben ook dalen en pieken meegemaakt tijdens ons reis maar na ieder dal klim je er weer sterke uit.Wij wensen jullie nog veel reis plezier.
    gr June en Henk en ook van onze fjord Tobias een hoef voor paske.

• 17 Augustus 2008 - 20:12

Betsie:

hoi allebei, hier eindelijk ook van ons wat nieuws. We zijn net terug van onze reis met de amerikanen. Heel druk en enerverend, maar ook gezellig. We hebben niet meer geprobeerd jullie te vinden in italie. het leek ons wel heel toevallig. Wij hebben venezie en ook florence bezocht. nu zijn we in ons nieuwe huis en morgen begint mijn school. jullie berichten zijn leuk, houd vol en tot horens betsie en henk, Etten-leur